کلیپس
من یه دختــــ:)رم
وقار من حجاب من است....دل نوشته ی من (حجاب)
درباره وبلاگ


متشکرم از خدا از مادرم از دوستانم ازمدیردوران نوجوانی ام که حجاب وعفاف را به من آموختند ..

پيوندها
همه چی باهم
gps ماشین ردیاب
دیلایت فابریک
جلو پنجره لیفان ایکس 60

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان من یه دختــــ:)رم و آدرس hejabman.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.صنم.ممنونم









كد ماوس

نويسندگان
صنم

آرشيو وبلاگ
مرداد 1393


آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
جمعه 3 مرداد 1393برچسب:, :: 1:43 :: نويسنده : صنم

 

وامـا دختر خانوم عزیز!

آره باتوام! تویی که نماز میخونی.....باحجابی.....و فکر میکنی حتما به بهشت میروی!

ولی...... امان از غفلتت.....

و بهشت را با کوهان شتر(1) به خود حرام ساختی!!!


2.پیامبر اعظم صلی الله و علیه و آله :

دو گروره از دوزخیان را دیدم که در این زمان هنوز نیامده اند ... زنانی که پوشیده ولی برهنه اند .... سرهایشان را مانند کوهان شتر برجسته می کنند، اینان به بهشت نمی روند و بوی بهشت را که از فاصله ای بسیار زیاد به مشام می رسد، استشمام نمی کنند. «میزان الحکمه/ج1/ص530»



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: